Segítség - Családoknak
Hogyan találhatok meg és léphetek kapcsolatba gyermekgondozókkal?
Keresőoldalunkon keresztül a családok megtalálhatják a gyermekfelügyeletet a Babysits oldalon. Megadhatja városát, címét vagy irányítószámát a keresősávban, hogy megtekinthesse a környékbeli gyermekgondozókat.
Az érdeklődő gyermekgondozók is felvehetik Önnel a kapcsolatot, ha rendelkezik teljes, látható profillal.
Ha üzenetet szeretne küldeni egy gyermekgondozónak, akkor a profiljukra lépve a „Kapcsolatfelvétel” gombra kattintva felveheti vele a kapcsolatot.
Kérjük, vegye figyelembe: Ha kapcsolatba szeretne lépni a gyermekgondozókkal, vagy válaszolni szeretne nekik, profiljának nyilvánosnak vagy csak platformon kell lennie, és aktív prémium előfizetéssel kell rendelkeznie.
Hogyan frissíthetek prémium előfizetésre?
Prémium előfizetésre a frissítési oldalon (regisztráció után) vagy a Babysits alkalmazáson keresztül frissíthet.
Hogyan mondhatom le a prémium előfizetésemet?
Prémium előfizetését bármikor lemondhatja. Ezt egyszerűen megteheti a Prémium oldalon.
Ha Prémium előfizetésre fizetett elő az iOS alkalmazáson keresztül, akkor az Apple-n keresztül le kell mondania az előfizetést. Ezt megteheti eszköze beállításaiban az Apple ID segítségével az Előfizetések alatt.
Ha van még néhány napja a Prémium előfizetésből, a Prémium előfizetés lemondása után is használhatja a prémium szolgáltatásokat a fennmaradó napokban.
Ha problémába ütközik a Prémium előfizetés lemondása során, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.
Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal
Hogyan tudok időpontot egyeztetni a gyermekgondozóval?
Egyes országokban van foglalási funkció, ahol közvetlenül a platformon keresztül foglalhat időpontokat. Ezekben az országokban a gyermekgondozó profilján vagy a postafiókban kérhet időpontot.
Ha nem látja ezt a lehetőséget, azokban az országokban, ahol a foglalás nem támogatott, közvetlenül az üzenetküldő rendszeren keresztül egyeztetheti az időpontokat, egyeztetve a gyermekgondozóval a részletekről.
További információ a Babysits Bookings rendszerről.
Továbbra is küldhetek üzenetet a bébiszittereknek, ha a Premium előfizetésemet lemondták?
Igen tudsz! Prémium előfizetésének lemondásakor továbbra is üzenetet küldhet az új gyermekgondozóknak a szerződéses időszakon belül. A szerződéses időszak lejártakor továbbra is folytathatja a Prémium előfizetése során már megkezdett beszélgetéseket, de már nem indíthat új beszélgetéseket.
Mennyit fizetek a gyermekgondozónak?
Az, hogy mennyit fizet egy gyermekgondozónak, a gyermekgondozótól és a helyzettől függ.
A gyermekgondozók saját maguk határozzák meg a bébiszitter óradíját a minimálbér, képzettségük, képességeik és tapasztalataik alapján. Ezt megtekintheti a profiljukon.
Azt is beállíthatja a profiljában, hogy milyen díjat szeretne ajánlani egy potenciális gyermekgondozónak.
A nap végén Önnek és a gyermekgondozónak kell megegyeznie arról, hogy mennyit fog fizetni nekik.
Az óradíjak a gyermekek számától, a szükséges feladatoktól, a gyermekgondozó típusától és a bébiszitter munkavégzés helyétől függően változhatnak.
Kell-e szerződést kötni a bébiszitter felvételére?
Egyes joghatóságokban jogilag kötelező a szerződéskötés. Emiatt, és hogy mindkét fél számára gördülékenyebb legyen a bébiszitter élmény, javasoljuk jelentkezési lapunk kitöltését és áttekintését.
Mit tegyek, ha negatív tapasztalatom van egy bébiszitterrel a Babysits szolgáltatáson keresztül?
Ha negatív tapasztalata volt egy gyermekgondozóval a Babysits szolgáltatáson keresztül, véleményt írhat és/vagy letilthatja a felhasználót.
Mindenesetre kérjük, hogy jelentse a gyermekgondozót támogató csapatunknak a profiloldalán keresztül. A csecsemők ezután értesítést kapnak ezekről a jelentésekről, és megteszik a szükséges lépéseket.
Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal
A gyermekgondozó nem válaszol az üzenetemre, mit tegyek?
Rendszeresen küldünk nekik emlékeztető értesítéseket és e-maileket, és elrejtjük az inaktív profilokat a keresőoldalunkon. Vannak azonban olyan lépések is, amelyeket megtehet:
* Profiljukon láthatja utolsó tevékenységüket és átlagos válaszidejüket. Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a közelmúltban aktív gyermekgondozókkal, hogy növelje a válaszadás esélyét.
* Előfordulhat, hogy a bébiszitterek nem látták vagy nem olvasták az első üzenetedet. Ebben az esetben hasznos lehet újra felvenni velük a kapcsolatot.
* Az utolsó tipp, hogy légy aktív magad. Ha a gyermekgondozó azt látja, hogy egy ideje nem volt aktív, vagy nem válaszol az üzeneteire, akkor arra a következtetésre juthat, hogy már nem keres bébiszittert, és valószínű, hogy nem veszi fel Önnel a kapcsolatot.
Kaphatok visszatérítést a prémium előfizetésemért?
A szülők a vásárlást követő 14 napon belül kérhetik a prémium előfizetés teljes visszatérítését*. 14 nap elteltével sajnos nem tudunk visszatérítést biztosítani.
- Ez csak a közvetlenül a Babysitstől vásárolt prémium előfizetésekre vonatkozik. A harmadik feleken, például az Apple-n keresztül történő fizetések kizárva.
Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal visszatérítés kéréséhez.
Hogyan frissíthetem bankszámlám adatait Premium előfizetésemhez?
Fiókja prémium oldalán láthat egy „fizetési mód frissítése” gombot. Ha igen, erre a gombra kattintva frissítheti fizetési módját.
Ha nem látja ezt a gombot, akkor jelenleg nem tudja frissíteni a Prémium előfizetéshez tartozó bankszámla adatait. Kérjük, ebben az esetben lépjen kapcsolatba velünk, ha frissíteni szeretné bankszámla adatait.