Segítség - Babysit Foglalások
Miért érdemes foglalásokat használni?
Könnyedén kezelheti a bébiszitter találkozókat
Minden, amire szüksége van, egy helyen. A foglalásokkal időpontokat ütemezhet, megtekintheti az összes közelgő és befejezett foglalást, és letöltheti minden foglaláshoz tartozó fizetési bizonylatot – egyetlen egyszerű áttekintésben.
Biztonságos fizetések
A Babysits szolgáltatáson keresztüli foglalás biztonságos fizetési és fizetési mód. Banki adatait nem osztjuk meg más Babysits-tagokkal, a Stripe fizetési szolgáltatónkkal pedig biztonságban tudjuk tartani a tranzakciót és csökkenteni tudjuk a csalásokat.
Garantált, egyszerű és készpénzmentes
A bébiszitterek garantált fizetésre számíthatnak, míg a szülők élvezhetik a készpénz nélküli tranzakciók kényelmét.
Hogyan működik
A Bookings egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a szülők és bébiszitterek számára, hogy weboldalunkon és alkalmazásunkon keresztül ütemezzenek időpontjaikat és fizessék ki az időpontokat.
Foglaljon időpontot
A foglalás kérése és a bébiszitter fizetésének pillanata között néhány lépés telik el.
- Kérjen foglalást - Ha talált egy bébiszittert, akit le szeretne foglalni, lépjen az üzenetekhez, és megtalálja a foglalás létrehozásának lehetőségét. Válassza ki a foglalás napját, időpontját és időtartamát, és küldje el a kérést.
- A bébiszitter elfogadja a foglalást
- Fizetéssel erősítse meg a foglalást - Miután kifizette a foglalást, azt visszaigazoljuk. A védőnői időpont lejárta után a védőnő néhány munkanapon belül megkapja a megkeresett pénzt.
Foglalás lemondása
Foglalás lemondására a bébiszitter időpont kezdete után 60 percen belül van lehetőség. Ezt követően a lemondás és a visszatérítés már nem lehetséges. Kattintson a Mégse gombra, és adja meg a lemondás okát. Miután lemondta a foglalást, néhány napon belül automatikusan visszakapja a befizetett pénzt.
A védőnő megjelenése miatti foglalás törlése esetén kérjük a szülőt, hogy hagyjon véleményt a védőnő profilján. Nem hagytál véleményt? Ezután a bébiszitter néhány nap múlva automatikusan negatív értékelést kap.
Hagyjon véleményt
Hogy sikerült a foglalás? Ne felejtsen el véleményt írni a bébiszitter profilján. Így a Babysits többi családja láthatja, hogy ez a bébiszitter megbízható és jó-e a munkájában.
Ha nem ír véleményt, a bébiszitter néhány nap múlva automatikus értékelést kap.
Tagvédelem
Biztonságos fizetési rendszert használunk, amely soha nem osztja meg hitelkártya- vagy bankszámlaadatait más tagokkal. A Babysits szolgáltatáson keresztül történő fizetés készpénzmentes, kényelmes, és biztonságban tartja személyes adatait. Ennek és más tagvédelmi intézkedéseknek a biztosítása érdekében a szülőktől 5% díjat kérünk a bébiszitter költségen felül, ha Babysits foglalásokon keresztül fizetnek.
Gyakran ismételt kérdések
Hol találhatja meg foglalásait
Miután bejelentkezett fiókjába, megtalálhatja az összes ütemezett foglalást. Közvetlenül a beérkező levelek mellett megjelenik egy „Foglalások” fül. Ha ez a címke nem látható, az azt jelenti, hogy ez a funkció nem érhető el az Ön országában.
Ingyenes a Babysits foglalási funkció?
A bébiszitterek a megkeresett pénzük 100%-át megkapják. A szülők a védőnői bevételen felül 5%-os tagvédelmi díjat fizetnek. A Babysitsnél azt javasoljuk a bébiszittereknek, hogy használják a platformot a foglalásokhoz a beépített biztonsági funkciók, a könnyű kezelhetőség, valamint a bevételek nyomon követésében.
Problémáim vannak a foglalással. Mit tegyek?
Ha problémába ütközik a foglalás során, forduljon az ügyfélszolgálathoz.
Szülőknek
Mikor kell fizetni a foglalásért?
Miután a bébiszitter elfogadta a foglalást, fizetési felszólítást kap. Ezután kifizetheti a foglalást, hogy az végleges legyen. A fizetés megtörténte után a foglalás visszaigazolásra kerül.
A bébiszitter nem fogadja el a foglalásomat, mit tehetek?
Sajnos előfordulhat, hogy a bébiszitterek nem mindig fogadják el foglalási kéréseit. Amikor ez megtörténik, üzenetet küldhet nekik, hogy emlékeztesse őket a foglalás elfogadására.
Mi van, ha a bébiszitter lemondja a foglalást?
Előfordulhat olyan helyzet, amikor valami váratlan történik, és a bébiszitter lemondja a foglalást. Ha ez megtörténik, a foglalás összegét automatikusan visszatérítjük Önnek. A visszatérítést 5-10 munkanapon belül megkapja. A foglalási oldal meglátogatásával ellenőrizheti, hogy a foglalást hivatalosan törölték-e. Ha nem, akkor saját maga törölheti a foglalást. A törölt foglalások megjelennek a foglalási archívumban.
Hol láthatom a foglalások kifizetését?
A Számlabefizetések oldalon megtekintheti az összes teljesített foglalás fizetési nyugtáit.
Bébiszittereknek
Hogyan kapok fizetést?
Mielőtt elfogadná a foglalásokat, tudatnia kell velünk, hogyan tudunk fizetni Önnek. Egyszeri konfigurációt kell végrehajtania a kifizetésekhez. A kifizetések konfigurálásához lépjen a kifizetési oldalra.
Mikor kapom meg a fizetést bébiszitterként?
A bébiszitter időpont sikeres lebonyolítása után 3-8 napon belül megérkezik a kifizetés. Kapni fog egy e-mailt arról a napról, amikor becsléseink szerint a kifizetés átutalásra kerül. A fizetést a foglalási oldalon is ellenőrizheti.