Segítség - Vélemények és referenciák
Hogyan írhatok véleményt egy másik felhasználónak?
Ha több üzenetet váltott egy másik taggal, vagy foglalást végzett vele, a beszélgetés mellett a beérkező levelek között megjelenik egy áttekintés gomb. Erre a gombra kattintva véleményt írhat róluk. Dönthet úgy is, hogy névtelenül ír véleményt.
Ha először ír véleményt, értesítjük a másik felhasználót, hogy elhagyta a véleményt. Az első 14 nap során a másik felhasználó nem fogja látni, amíg véleményt nem ír Önnek .
A másik felhasználó 14 napot kap, hogy véleményt írjon cserébe. Mindkét véleményt közzétesszük, amint a másik felhasználó véleményt ír, vagy 14 nap elteltével.
Hogyan szerkeszthetek egy másik felhasználónak írt véleményt?
Egy felhasználóról írt meglévő véleményének szerkesztéséhez egyszerűen lépjen vissza a postaládájába, és kattintson a vélemény gombra. Ezzel visszalép az ismertető oldalra, ahol szerkesztheti a vélemény összes aspektusát, beleértve az értékelést és a szöveget is. Egy másik felhasználó véleményét nem törölheti, csak szerkesztheti.
Hogyan láthatom a többi felhasználó által nekem írt véleményeket?
Ha azonnal meg szeretné tekinteni más felhasználók véleményét Önről, akkor nekik is véleményt kell írnia. Ha még nem írt, és nem is akar véleményt írni a másik felhasználóról, akkor 14 nap elteltével az összes véleményt elolvashatja a profiljában.
Eltávolíthatok egy véleményt a saját profilomból?
Nem törölheti vagy rejtheti el azokat a véleményeket, amelyeket mások írtak neked. Megkérheti a felhasználót, hogy szerkessze véleményét, vagy megjegyzést írjon a profiloldalon található vélemény gombra kattintva. Ha úgy érzi, hogy egy vélemény pontatlan vagy nem megfelelő, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk. Kiértékeljük kérelmét, és megtesszük a megfelelő lépéseket.
Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal
Hogyan kérhetek referenciát?
Felkérheti referenciáit, például barátait, családját vagy korábbi munkáltatóit, hogy írjanak Önnek személyes referenciát a referenciaoldalon keresztül.
Ha jóváhagyják, ezek a hivatkozások nyilvánosan megjelennek a Babysits-profiljában, hogy segítsenek a többi tagnak megismerni téged.
Referenciaoldal
Mik azok a vélemények és referenciák?
Az értékelések olyan értékelések, amelyeket a felhasználók hagytak, miután gyermekgondozást végeztek a Babysits szolgáltatáson keresztül. Ezek a felhasználók közös munka során szerzett tapasztalatain alapulnak.
A referenciák olyan személyek által hagyott ajánlások, akiket a bébiszitter vagy a család a Babysits-en kívül ismer (vagyis korábbi munkáltatók, tanárok, barátok, családtagok).
Mik azok az automatikus ellenőrzések?
A weboldalon keresztül történő foglalások esetén a Babysits automatikusan pozitív (5 csillagos) vagy negatív (1 csillag) értékelést írhat.
Automatikus pozitív visszajelzés: Ha a foglalás sikeresen lezárult, és a szülő 4 napon belül nem írt véleményt, a bébiszitter automatikusan pozitív értékelést kap. Ha a szülő nem ért egyet az automatikus ellenőrzéssel, vagy további információkat szeretne hozzáadni, a szülő szerkesztheti az automatikus felülvizsgálatot.
Automatikus negatív visszajelzés: Ha a szülő jelzi, hogy a védőnő nem jelent meg a védőnői időponton, és 4 napon belül nem írt véleményt, a védőnő automatikusan negatív véleményt kap. Ha a szülő nem ért egyet az automatikus ellenőrzéssel, vagy további információkat szeretne hozzáadni, a szülő szerkesztheti az automatikus felülvizsgálatot.
Automatikus negatív visszajelzést kapott? Az automatikusan gyűjtött véleményeket nem tudjuk törölni vagy szerkeszteni. Ehelyett elmagyarázhatja a helyzetet a szülőnek, és megkérheti, hogy szerkessze és magyarázza el véleményét.
Válaszolhatsz a véleményekre is, és megoszthatod a saját oldaladat a történettel.