Segítség - Gyermekfelügyeleti szolgáltatóknak
Hány éves kortól lehet bébiszitternek jelentkezni?
A Babysit használatához legalább 16 évesnek kell lennie. Ha még nem múltál el 18 éves, akkor a szüleidtől is engedélyt kell kérned, mielőtt regisztrálsz a platformra.
Regisztráljon itt
Hogyan léphetek kapcsolatba egy szülővel?
Ha szeretnél jelentkezni bébiszitter munkákra a Babysits-en, felveheted a kapcsolatot egy szülővel, ha a profiljukra lépsz és a „Kapcsolatfelvétel” gombra kattintasz.
A szülőkkel való kapcsolatfelvételhez aktív profillal és személyazonosító igazolvánnyal kell rendelkeznie.
Hogyan léphetnek kapcsolatba velem a szülők?
Ha a profilod nyilvános vagy csak platformon látható, a szülők üzenetküldő rendszerünkön keresztül felvehetik veled a kapcsolatot!
A Babysits postaládájában közvetlenül válaszolhat.
Mennyi fizetést kapok a bébiszitterért?
Tőled függ!
A gyermekgondozók saját maguk határozzák meg a bébiszitter óradíját a minimálbér, képzettségük, képességeik és tapasztalataik alapján.
Profilodon megadhatod az átlagos órabérét egy gyermek után. A profil szerkesztésekor láthatja a többi bébiszitter által kért átlagos arányt is, hogy képet kapjon arról, mi a gyakori.
A fizetés összege az Ön által ápolt gyermekek számától, a szükséges feladatoktól és a bébiszitter munka helyétől függően változhat.
Végül rajtad múlik, hogy a szülővel megbeszéljük-e az óradíjakat.
Hogyan kapok fizetést a munkáért?
Az Ön feladata, hogy megállapodjon a fizetésről a szülővel. A szülő készpénzben fizetheti, vagy átutalhatja a bankszámlájára.
Azokban az országokban, ahol foglalási rendszerünk támogatott, a szülők közvetlenül is fizethetnek Önnek platformunkon keresztül.
További információ a Babysits Bookings rendszerről.
Mit tegyek, ha negatív tapasztalatom van egy szülővel a Babysitstől?
Ha a Babysits üzenetküldő rendszeren keresztül vette fel a kapcsolatot a szülővel, véleményt írhat a szülőről és/vagy akár letilthatja a szülőt. Mindenesetre kérjük, hogy jelentse a szülőt támogató csapatunknak a profiloldalán keresztül. Ezután megtehetjük a szükséges lépéseket.
Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal
Miért nem válaszol egy szülő az üzenetemre? Hogyan vegyem rá őket, hogy reagáljanak?
Rendszeresen küldünk emlékeztető értesítéseket és e-maileket a szülőknek, és elrejtjük az inaktív profilokat a keresőoldalunkon. Így próbáljuk megelőzni az ilyen helyzeteket.
Íme néhány ok, amiért a szülők nem válaszolnak, és mit tehetsz ellene;
* Amint azt bizonyára tudja, a szülőknek prémium előfizetésre van szükségük ahhoz, hogy kapcsolatba léphessenek a gyermekgondozókkal.
* A szülők profilja az utolsó tevékenységüket és az átlagos válaszidőt mutatja. Javasoljuk, hogy forduljon a közelmúltban aktív szülőkhöz, hogy növelje az esélyét, hogy választ kapjon.
* A szülők mindig olyan gyermekgondozókat keresnek, akik a legrészletesebb profilleírásokkal rendelkeznek, beleértve a releváns tapasztalatokat, például a korábbi bébiszitter-munkát. Próbálja profilját naprakészen és professzionális megjelenésűen tartani.
Kell-e szerződést kötni bébiszitter vagy gyermekgondozói munkavégzésre?
Egyes joghatóságokban jogilag kötelező a szerződéskötés. Emiatt, és hogy mindkét fél számára gördülékenyebb legyen a bébiszitter élmény, javasoljuk jelentkezési lapunk kitöltését és áttekintését.
Olvassa el a felvételi űrlapot