Segítség - Babysits profilja
Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezési mező alatt található „elfelejtett jelszó” linkre kattintva kérheti jelszava visszaállítását. Miután megadta a fiókjához kapcsolt e-mail címet, e-mailben elküldjük a jelszava visszaállításához szükséges linket. Ha továbbra is problémái vannak a bejelentkezéssel, forduljon hozzánk.
Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal
Hogyan törölhetem a fiókomat?
Könnyedén törölheti fiókját a fiókoldal alján található „fiók deaktiválása” gombra kattintva. Fiókja törlésekor a profilját is eltávolítjuk platformunkról. Ha Ön szülő, és prémium előfizetéssel rendelkezik, ezt is töröljük.
Fiókoldal
Hogyan tehetem priváttá a profilomat?
Profiljának priváttá tételéhez jelentkezzen be Babysits fiókjába, és lépjen a profil szerkesztési oldalára. Kattintson a „profil priváttá tétele” gombra.
Mi a különbség a Premium-előfizetés lemondása és a profilom priváttá tétele között?
A Babysits szolgáltatásban a prémium előfizetés lemondása leállítja az automatikus fizetést.
Ha a továbbiakban nem szeretne prémium előfizetésért fizetni, de továbbra is szeretne hozzáférni fiókjához, ez a legjobb megoldás.
Fiókja priváttá tétele láthatatlanná teszi profilját más felhasználók számára. Ez a művelet nem törli prémium előfizetését. Amíg a profilod privát, folytathatod a más felhasználókkal már megkezdett beszélgetéseket.
Nem tudom megadni a címemet vagy az irányítószámomat, miért van ez?
Először ellenőrizze, hogy bejelentkezett-e saját országa platformjára; előfordulhat, hogy nem tud olyan címeket megadni, amelyek azon az országon kívül találhatók, amelybe bejelentkezett. Ezután győződjön meg arról, hogy a megfelelő formátumot használja az irányítószámhoz. Ha továbbra is problémái vannak, forduljon hozzánk.
Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal
Hogyan iratkozhatok le az e-mail szolgáltatásról?
A Babysits e-mail szolgáltatásról leiratkozhat az értesítő oldalon, vagy bármely értesítő e-mailben található leiratkozási linkre kattintva.
Értesítési oldal
Hogyan változtathatom meg a jelszavamat?
Jelszavát a bejelentkezési és biztonsági oldalra navigálva módosíthatja. Adja meg jelenlegi és új jelszavát, majd kattintson a „Mentés” gombra.
Bejelentkezési és biztonsági oldal
Hogyan változtathatom meg a fiókom típusát? (bébiszittertől szülőig vagy fordítva)
Fiókja típusát fiókja személyes adatok oldalán módosíthatja. Ha nem tudja saját maga módosítani, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Személyes információs oldal
Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal
Miért szab határt a Babysits az üzenetekre való válaszadásnak?
A Babysitsnél a méltányos használat szabályait követjük. Ez azt jelenti, hogy korlátoztuk a felhasználó által küldhető üzenetek számát, hogy megakadályozzuk a spameket és az üzenetküldő szolgáltatással való bármilyen más visszaélést.
Célunk egy olyan megbízható közösség kialakítása, amelyben a felhasználók csak akkor küldenek üzenetet a többi felhasználónak, ha ténylegesen érdeklődnek a javasolt szolgáltatás iránt. A felhasználók által küldhető üzenetek mennyiségének korlátozásával azt is reméljük, hogy a felhasználók jobb minőségű üzeneteket küldhetnek.
Ha elérte a korlátot, további információért forduljon az ügyfélszolgálathoz.
Nem kaptam ellenőrző kódot a telefonszámomhoz.
Ha nem kapott ellenőrző kódot, kérhet új kódot a személyes adatok oldalon.
Törölhetek egy üzenetet a postaládámból?
Egy beszélgetést nem lehet teljesen törölni. A beszélgetést azonban elrejtheti, ha a beérkezett üzenetek mappájában az archiválás gombra kattint.
Hogyan jelenthetek egy felhasználót?
A Babysits lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy jelentsék az Általános Szerződési Feltételeinket vagy a közösségi irányelveinket sértő tartalmakat a Babysits oldalon. Felhasználó bejelentéséhez lépjen a felhasználó profiljára, és kattintson a „Profil bejelentése” gombra. A bejelentés benyújtásakor a Babysits értesítést kap, kivizsgálhatja, és szükség szerint további lépéseket tehet. A jelentések bizalmasak, a bejelentett felhasználó nem kap értesítést a bejelentéséről.
Hogyan érhetem el a profilom láthatóságát és magasabb rangsorolását a keresésben?
A keresési eredmények tetején található profilok kapják a legnagyobb láthatóságot és érdeklődést.
A keresési rangsor növeléséhez:
* Szerezz jelvényeket. A keresési eredmények között először több ellenőrzött profil jelenik meg több jelvénnyel.
* Használja a platformot, és rendszeresen ellenőrizze/frissítse profilját.
* Gyorsan válaszoljon minden kapott üzenetre, időben.
Keress jelvényeket
Miért kötelező a profilkép?
A bizalom és az átláthatóság érdekében profilfotóra van szükség, amelyen jól látható az arcod. Nem valószínű, hogy a szülők és a bébiszitterek kapcsolatba lépnek egy felhasználóval profilkép nélkül.
Miért látható még mindig a profilom a Google-on a fiókom törlése után?
Annak érdekében, hogy a Babysits többi felhasználója könnyebben megtalálhassa Önt, a nyilvános profilokat kereshetővé tesszük. Ez azt jelenti, hogy az Ön profilja a keresőmotorokban, például a Google-ban is megjelenhet.
Ne aggódjon, ha törli profilját a platformunkról, akkor a keresőkből is eltávolítjuk. Felhívjuk figyelmét, hogy a keresőmotorok nem frissítik minden nap az oldalak összes módosítását. Ne feledje, hogy néha akár 3 hónapig is eltarthat, mire profilját teljesen eltávolítják a keresőmotorokból.